تبیان، دستیار زندگی
تصویربرداری سریال «سفر به تاریكی» به كارگردانی فریدون جیرانی در خانه‌ی حامد ( با بازی دانیال حكیمی) ادامه دارد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانیال حكیمی در سفر به تاریكی

دانیال حكیمی

تصویربرداری سریال «سفر به تاریكی» به كارگردانی فریدون جیرانی در خانه‌ی حامد ( با بازی دانیال حكیمی) ادامه دارد.

سكانس‌های مربوط به خانه‌ی این شخصیت در خانه‌یی در خیابان شریعتی به تصویر در می‌آید و سازندگان این مجموعه تا یك ماه دیگر در این لوكشین مشغول كار هستند.

دانیال حكیمی، هوشنگ توكلی ( در نقش پدر حامد) ، آشا محرابی و مهسا كرامتی ( خواهران حامد) ، فریدون محرابی و علی كاظمی ( شوهر خواهرهای حامد) و سامیه لك (مارال عظیمی) از جمله بازیگرانی هستند كه در خانه حامد جلوی دوربین می‌روند.

براساس این گزارش، سازندگان «سفر به تاریكی» سپس كار خود را درخانه‌ی هلن ( با بازی مهناز انصاریان) ادامه‌ می‌دهند.

گفتنی است كه با پایان تصوربرداری در تهران عوامل ساخت «سفر به تاریكی» برای به تصویر كشیدن بقیه سكانس‌ها عازم مشهد و ارومیه می‌شوند.

جمشید مشایخی، ستاره اسكندری، پولاد كیمیایی، فهیمه راستكار، ناصر طهماسب، هایده حائری، شیوا خنیاگر، صبا كمالی و سیروس عبدلی ماهور حاج درویش از دیگر بازیگران سفر به تاریكی هستند.

آرمان زرین‌كوب تهیه‌كنندگی این سریال را برعهده د ارد و برخی دیگر از عوامل ساخت آن عبارتند از فیلمنامه‌نویان: فریدون جیرانی و علیرضا محمودی ، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، تدوینگر: بهرام دهقانی، طراح هنری: مشكین مهرگان، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، صدابردار همزمان: ناصر انتظاری و مسئول جلوه‌های ویژه: عباس شوقی.

«سفر به تاریكی» در 15 قسمت پنجاه دقیقه‌یی ساخته و از شبكه دو پخش می‌شود و داستان‌ آن درباره‌ی نویسنده‌ی جوانی به نام مارال عظیمی است كه پس از انتشار نخستین رمانش به نام گیتی به شهرت غیر منتظره‌یی می‌رسد شهرتی كه زندگی خانوادگی او را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

منبع :  ایسنا